HERACLES ALMELO ESPORTS
SCOREN ALS EPARTNER OF ESUPPLIER

RAZENDSNELLE GROEI ESPORTS
Scoor als ePartner of eSupplier met Heracles Almelo eSports. Waarom? eSports is een dynamische markt die bovendien tijdens de coronacrisis alleen maar harder is gegroeid.
In vergelijking met het Europese gemiddelde nam de Nederlandse eSport fanbase zelfs dubbel zo hard toe. Maar liefst 2,2 miljoen unieke fans volgden afgelopen jaar eSports wedstrijden. Het is dé manier om een jongere doelgroep (Generatie Y en Generatie Z) aan je merk te binden. De doelgroep die op Instagram en YouTube zit.
Heracles Almelo is voorloper in eSports, strijdt jaarlijks mee om het kampioenschap en Bryan Hessing is al jaren het boegbeeld van de club als FIFA-player. Hij werd in 2019 Nederlands kampioen op de Xbox. Met maar liefst 35.000 volgers op YouTube en 27.000 op Instagram weet Bryan de jeugd in Oost-Nederland aan zich te binden en is hij een ideaal uithangbord voor de jonge fans van de club. Ook in het seizoen 2021/22 wil Heracles Almelo, met Bryan Hessing en Tim Spaan als spelers, strijden om het kampioenschap in de eDivisie.
Wilt u ook een specifieke jonge doelgroep bereiken met uw bedrijf? Heracles eSports is het middel om The New Generation aan te spreken.
DEZE ORGANISATIES ZIJN EPARTNER OF ESUPPLIER







VIA ESPORTS BEREIKT ASITO JONGEREN OP AANSPREKENDE WIJZE
Asito heeft met de oprichting van team Heracles eSports meteen besloten ook daar hoofdsponsor van te worden. Via eSports kunnen zij een heel andere doelgroep bereiken dan met regulier voetbal.
De koppeling met eSports moet ervoor zorgen dat Asito bij meer jongeren bekend worden. Dat zij inzien dat je in de schoonmaak niet iedere zaterdagavond hoeft te werken zoals in de horeca. En dat je in je vakantie prima in de ochtend kunt werken zodat je ’s middags naar het strand kan.










