Stock placeholder image with grayscale geometrical mountain landscape
HERACLES OPTIMAAL DIGITAAL

STAP VOOR STAP DIGITAAL

  • Donderdag 10 december 2020 organiseerde Heracles Almelo het event Optimaal Digitaal. Technisch directeur Tim Gilissen gaf een inkijkje in het gebruik van digitalisering en data binnen Heracles Almelo. Key note speaker Robin Effing, lector Digital Intelligence & Business bij Hogeschool Saxion, gaf met behulp van praktijkvoorbeelden een uiteenzetting van het containerbegrip 'digitalisering'.
  • Wilt u het terugkijken? Vul hiernaast uw gegevens in en download de webinar.

Het online event Optimaal Digitaal was naast kennisdeling, vooral gericht op het delen van ervaringen op het gebied van digitalisering en het ophalen van relevante vragen en/of bedrijfscasussen. Aan het oplossen van dergelijke casussen willen wij graag vervolg geven. Heeft u prangende vragen, zoekt u ondersteuning of hulp in uw volgende digitaliseringsstap of heeft u misschien al een casus uitgewerkt? Wij helpen u graag hiermee verder!
U kunt hiervoor contact opnemen met onze innovatiemanager Ivar Hageman (06-23460273 / i.hageman@heracles.nl). 

DOWNLOAD DE WEBINAR
Robin_Effing_small_social_media-683x1024

KEYNOTE SPEAKER: ROBIN EFFING

Dr. Robin Effing is lector Digital Intelligence & Business bij Saxion. Zijn expertise betreft onder meer Digital Intelligence, Digitale Strategie, Social Media, Digitale Transformatie, Big Data Analytics en aanverwante onderwerpen.

Robin is al meer dan tien jaar actief in het academische en praktijkgerichte onderzoek ten aanzien van digitale ontwikkelingen. Ook heeft hij vele grote projecten geleid in het bedrijfsleven en bij de overheid op het terrein van digitale transformatie. Hij is een veelgevraagd spreker en auteur van vele publicaties op het gebied van de impact en strategie van digitale ontwikkelingen.

Robin is als doctorandus in 2001 afgestudeerd aan de Radboud Universiteit Nijmegen op het gebied van bedrijfsinformatiekunde (BIK). Daarna heeft hij diverse functies vervuld; van projectcoördinator, teammanager, projectleider en managementconsultant van grote internet-veranderprojecten. In 2014 heeft hij een promotieonderzoek afgerond (Ph.D.) naar de impact, strategie en big data van social media en participatie.
 
De focus van zijn onderzoek ligt op het analyseren van de mogelijkheden van digitale technologieën in een business context, waaronder artificial intelligence, digital marketing, social media en IoT (Internet of Things).

DOWNLOAD DE WEBINAR